loading...
دانلود پایان نامه
ادمین بازدید : 27 جمعه 16 تیر 1396 نظرات (0)

طراحی ایزولاسیون الفبا 400 کیلو ولت

این فایلشامل 4 فصل و65صفحه میباشددر فصل اول به سمت تعاریف مربوط به ایزولاسیون واضافه ولتازها -فصل دوم بررسی مسائلی در اسب انواع الودگی ها برخط -فصل سوم تاثیر الودگی برروی ایزولاسیون وفصل چهارم محاسبات ایزولاسیون پرداخته شده است. ...


ادمین بازدید : 26 جمعه 16 تیر 1396 نظرات (0)

» :: اقتصاد 3. ازدیاد نظارت کارتل ها بر پژوهش های کنترل شرکت
افزایش بازرسی شرکت ها بر پژوهش های کنترل شرکت 

جوهره
این نوشته شامل دو موضوع پیوسته به هم می باشد درابتدا ما به بررسی موضوع نظارت شرکت ها , ادغام و فراگیر شدن آن ها در این زمینه می پردازیم . این نوشته دلایل نابی را در مورد جهت های مختلف کنترل شرکت ها  که شامل ارزش ها و عملکرد های گروه های مختلف مالکان , تاثیر ساختارهای نظارتی داخلی , تاثیر تغییر مقررات در یک شرکت خاص و دلایل مربوط به استراتژی مزایده در مبادلات می باشد تحت بررسی قرار می دهیم. این تحلیل ها ضمیر اول شخص جمع را به فرایند های دیگری ارشاد می کند – که بررسی سیر تکاملی شرکت ها در فرایند تحقیقات آن ها می باشد. این امعان ها یک فرایندی را در مسیر ادغام و فراگیر شدن از نظر نظارت شرکت ها به ویژه نظارت های اندرونی را نشان می دهد. ما بیان می کنیم که روندی به سوی ابهت افزایش نظارت های داخلی در تشبیه با نظم بازار از طریق کنترل شرکت ها وجود دارد. این روند تغییرت مهمی را باب مقایسه با چندین دهه گذشته از طریق نوع اقدام شرکت ها در برابر بازار نشان می دهد.


ادمین بازدید : 17 جمعه 16 تیر 1396 نظرات (0)

گزارش کارآموزی کارخانه فولاد میلگرد‎

اعلام کارآموزی کارگاه فولاد میلگرد‎

عنوان گزارش : کارآموزی کارخانه فولاد میلگرد lrm; شکل اسیر : Word قیمت : 2500 تومان شرح مختصر : امروزه برنامه ریزی و کنترل موجودیها از مهمترین فعالیت های مهم واساسی در واحد های صنعتی به شمار می رود . فعالیتهای متمرکز شده با عنوان بازدید موجودیها همواره مورد توجه خاص مدیریت بهر کنترل ...


ادمین بازدید : 54 جمعه 16 تیر 1396 نظرات (0)

» :: صرفه‌جویی 5. بهبود تصمیم گیری اعتبار بندی سرمایه: شواهد مربوط به کشور کانادا
تندرستی تصمیم گیری بودجه اسیر سرمایه: شواهد مربوط به کشور کانادا

جوهره
هدف- هدف این مقاله ارزیابی تکنیک های اخیر در آهنگ گیری برای بودجه بندی سرمایه در کشور کانادا، شامل اختیارات واقعی، و ادغام نتایج با توجه به بررسی های مشابه قبلی می باشد.
طرح/ روش/ رویکرد- امعان از جاده ایمیل انجام گرفته، که شامل 88 شرکت بزرگ در کانادا می باشد.  
یافته ها- آیین های مرتبط به تکنیک های پیچیده تر همچنان ادامه داشته؛ به تمام حال در شرکت های بزرگ، از گردش وجوه تخفیفی (DCF) استفاده نمی کنند. کشورهایی که این کار را اجرا می دهند، اکثریت ثانیه ها ارزش خالص فعلی (NPV) و نرخ بازگشت داخلی (IRR)، را مد نظر قرار می دهند. در مجموع آشکار 1 در 10 و 1 باب 3 کشور بطور دقیقی جنبه های خاص مرتبط به DCF را بکار نمی گیرند. تنها 8% از انتخاب های واقعی استعمال می کنند.  
محدودیت تحقیق/ کاربرد- یکی از انحصار ها این باده باشد که بررسی ها نشان نمی دهد که چرا مدیران از تکنیک های تصمیم گیری بودجه بندی سرمایه امروزی کمتر استفاده می کنند. انحصار دوم این است که تعیین جمعیت باعث تحت تاثیر قرار دادن نتایج شرکت های بزرگ در کانادا می گردد.  
کاربردهای عملی- حوزه حقیقی برای تمرکز مدیریتی بر مبنای تعیین های واقعی می باشد. بهر های دیگر به منظور بهبود رویکردهای اجرایی باده باشند، که از میانگین وزنی هزینه سرمایه (WACC) استفاده کرده، و باعث سازگاری WAXX برای پروژه ها و بخش های مختلف شده، و ارزش های بازاری یا اهداف را برای این موازنه مورد استفاده قرار داده، و شامل هزینه های مرتبط به بهره در گردش وجوه پروژه نمی باشد. انتساب کمی از مدیران احتیاج دارند تا کاربر DCF را بکار گیرند.  
اصالت/ ارزش- برآورد آرم می دهد که همچنان خلاء کارکرد نظری در عوامل توصیفی تکنیک های تصمیم برای بودجه بندی سرمایه DCF و در اختیارات واقعی وجود دارد. آنچه که این مقاله نشان می دهد تجزیه و تحلیل باتفصیل تصمیم گیری از بهر سرمایه گذاری ، ترکیب و ادغام چندین بررسی بر روی DCF بوده در جاهایی که مقایسه های جدید صورت گرفته، پیشنهاداتی به مدیران شده و فرصت هایی برای بهبود در تصمیم گیری برای سرمایه گذاری ایجاد می گردد.

کلیدواژه. بودجه بندی سرمایه، گردش وجوه تخفیفی ، سرمایه گذاری، تصمیم گیری، ارض کانادا


ادمین بازدید : 37 جمعه 16 تیر 1396 نظرات (0)

» :: صرفه‌جویی 8. اثر سرمایه گذاری تحقیق و توسعه در مورد استفاده از سرمایه مخاطره آمیز شرکت ها
تاثیر پول گذاری تحقیق و بسط در مورد استفاده از سرمایه مخاطره آمیز شرکت ها

چکیده
ضمیر اول شخص جمع در اینجا به این امعان می پردازیم که چگونه و تحقیق و توسعه داخلی می تواند بر روی cvc تاثیرگذار باشد و چگونه این روابط می تواند در صنایع مختلف متفاوت باشد. ما به طور کلی به سمت این نتیجه رسیده ایم که سرمایه گذاری های مربوط به سمت تحقیق و توسعه می تواند میزان سرمایه گذاری ها را در صنایع تحت تاثیر قرار دهد.  همچنین سرمایه گذاری های مربوط به سمت تحقیق و توسعه تاثیر بسیار زیادی بر روی کاربرد CVC در صنایعی گه به سمت سرعت در حال رشد و تغییر تکنولوژی هستند دارد. تحقیقات ضمیر اول شخص جمع شفافیتی را در مورد سرمایه گذاری های مربوط به تحقیق و توسعه CVC در صورت ضرورت بود ظرفیت جذب و دلایل مربوطه ایجاد می کند.


ادمین بازدید : 15 جمعه 16 تیر 1396 نظرات (0)

» :: صرفه‌جویی 7. تاثیر افشاسازی شاخص های عملکرد غیرمالی
تاثیر افشاسازی شاخص های حاصل غیرمالی

جوهره
همان کوه طور که در فصل 1 تعریف شده است، هدف این مطالعه امعان تاثیر شفاف سازی شاخص های عملکردی غیر مالی شامل ایجاد گزارش های تضمینی در مورد این اطلاعات بر روی تخمین قیمت سهام سرمایه گذاران سازمانی در ایران می باشد. این فصل به بررسی نظریات مورد استفاده برای بسط اقدام شفاف سازی داوطلبانه، یعنی فاکتورهایی که این انگیزه را برای شرکت ایجاد می کنند تا به طور داوطلبانه اطلاعات و عوامل تعیین کننده خصوصیات شرکت را افشا کنند، می پردازد. هدف اصلی بررسی مطلب‌ها پیشین ایجاد مبنایی برای چارچوب نظری این خواندن می باشد. بررسی های پیشین در این فصل تایید باده کند که شفاف سازی داوطلبانه در همه جا توسط دو نظریه توضیح داده می شود (Chalmers and Godfrey, 2004). علاوه بر این دو جنبه مبنای اقتصادی، بعضی از بررسی‌ها مربوط به شفاف سازی که باب سال های اخیر انجام شده استنادی به نظریه قانونی بودن، نظزیه سهامدار، و نظریه سازمانی برای توضیح رفتار شفاف سازی داوطلبانه می کند. این تئوری جهاز محور تلاشی را به منظور پذیرفتن تاثیر اجتماعی بر روی رفتار شفاف سازی شرکت ها انجام می دهد.  


تعداد صفحات : 157

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1567
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 1,130
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,325
  • بازدید ماه : 1,325
  • بازدید سال : 24,270
  • بازدید کلی : 175,253