loading...
دانلود پایان نامه
ادمین بازدید : 20 جمعه 18 فروردین 1396 نظرات (0)

» :: تذکره نوپای بی‌آمیغ پرفروشترین کتاب آمازون(به زبان انگليسي)
نوپای بی‌آمیغ

مخاطب:
کارآفرینان استارتاپ، کارآفرینان تشکیلاتی و
قید کسانی که می‌خواهند با نوآوری
یک احراز و کار استوار را خلق کنند.

کتاب نوپای ناب -The Lean Startup- میانجیگری آقا علی فاطمی خوراسگانی و محمدجواد احمدپور ترجمه شده است.

این تذکره پرفروش ترین کتاب آمازون در سال 2013 در صفت کارآفرینی است و یک رویکرد نو برای راه‌ اندازی کسب وکار ارائه می کند. اریک ریز معتقد است رویکرد کنونی راه اندازی احراز وکار درخور نیست و موجب از بین رفتن منابع اضافی باده شود.

كتاب كامل براي اولين بار در فضاي مجازي(زبان انگليسي)

8900 حرف تخفيف 50%

مزایای کتاب لین استارتاپ

- پرفروش‌ترین کتاب سال 2013 آمازون در حوزه کارآفرینی

- جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز

- ارائه‌دهنده‌ی یک رویکرد جدید در کارآفرینی

خرید کتاب لین استارتاپ

تذکره نوپای بی‌آمیغ بدون ترجمه

اسم شنونده کتاب لین استارتاپ

- کارآفرینان استارتاپ (کسب‌وکارهای نوپا)

- کارآفرینان تشکیلاتی

- مدیرانی که حرف نوآوری در ارتباطند. ابتکار در محصول جدید، نوآوری در برنامه بازاریابی، نوآوری در اعمال و …

بعضی از کسانی که کتاب روان استارتاپ را توصیه کرده‌اند:

«نقشه‌ی راهی برای ابتکار در سده بیست‌ویک. ایده‌های استارتاپ بی‌آمیغ به سمت خلق انقلاب صنعتی آتی کمک خواهد کرد.»

استیو بلنک، استاد دانشگاه استنفورد و مدرسه‌ی کسب‌وکار یو‌سی برکلی هاس

«هر تیم مؤسسی باید 48 ساعت کارش را متوقف کند و استارتاپ ناب را مطالعه کند. بهمن‌ماه می‌گم، کارت را متوقف کن و این تذکره را بخوان، همین الآن.»

اسکات کیس، مدیرعامل Startup America Partnership

«اگر یک کارآفرین هستی، این کتاب را بخوان. اگر درنظر داری که یک کارآفرین شوی، این تذکره را بخوان. اگر فقط در مناسبت کارآفرینی کنجکاو هستی، این کتاب را بخوان. ناب آغاز کردن برترین راهکار برای نوآوران امروزی است. یک لطف در حق خودت کن و این کتاب را بخوان.»

رندی کمیسار، مؤسس TiVo و نویسنده‎‌ی تذکره پرفروش تارک و معما

«کسب‌وکار مهم‌تر از آن است که برپایه‌ی شانس گذاشته شود. اریک فرآیندی استوار ارائه می‌کند که شانس را در خلق محصولات جدید و کسب‌وکارهای جدید مغلوب می‌کند. ما ثانیه را محوری برای فعالیت تیم‌های شرکتمان رسم دادیم … جواب داد! این تذکره راهنمای اقدامات نوآورانه‌ی کلیدی گوگل، تویوتا و فیس‌بوک است و در هر کسب‌وکاری پاسخ می‌دهد.»

اسکات کوک، مؤسس و رئیس کمیته‌ی اجرایی اینتویت

«استارتاپ بی‌آمیغ تنها باب مورد چگونگی خلق یک کسب‌وکار کارآفرینانه نیست؛ حرف باب مورد این است که ما چگونه می‌توانیم از آن کسب‌وکارها یاد بگیریم در هر کارگر که اجرا می‌دهیم بهتر شویم. می‌توانم تصور کنم که شرعیات استارتاپ بی‌آمیغ در طرح‌های دولتی، حوزه‌ی سلامت و حل بزرگ‌ترین مسائل جهان استعمال شوند. در نهایت استارتاپ ناب پاسخی برای این سؤال است که چسان می‌توانیم سریع‌تر، آن‌چه را که به‌درد می‌خورد یاد بگیریم و آن‌چه را که به‌درد نمی‌خورد پهلو بگذاریم.»

اکیپ اُ ریلی، مدیرعامل اُ ریلی مدیا

خرید کتاب لین استارتاپ

تذکره لین استارتاپ

تذکره روان استارتاپ در مورد چه مسئله‌ای صحبت می‌کند؟

یک کسب‌وکار موفق عزب نتیجه‌ی یک ایده‌ی عالی نیست. یک کسب‌وکار بادوام تنها با یک تیم عالی به دست نمی‌آید. کسب‌وکارها هستند تا یاد بگیرند. کسب‌وکارها هستند تا مدام آزمایش کنند. منظور بی‌برنامگی نیست حرف کسب‌وکارها بایستی هر چاه سریع‌تر فرضیات خود را در میدان عمل و در برابر مشتریان حقیقی آزمایش کنند و سعی کنند هر چه سریع‌تر با بازخوردی که می‌گیرند به یادگیری برسند. اگر آگاه شوند که فرضیات آن‌ها صحیح تلف مسیر حرکت خود را تغییر دهند و اصطلاحاً چرخش کنند.

اریک خرد در این کتاب رویکرد مرسوم به کارآفرینی را به چالش کشیده و ادعا کرده است که رویه سنتی موجب افنا وقت و منابع آدم‌ها در فرآیند کارآفرینی می‌شود. پهنه سنتی منجر می‌شود نرخ حرمان کسب‌وکارهای نوپا بالاتر جدول و باید برای آن امر فکری کرد. این کتاب یک کتاب عملیاتی و ماخوذ از صنعت است. آموزه‌های این کتاب در کسب‌وکارهای گوناگون که باب متن کتاب به آن‌ها اشاره شده آزمایش گردیده است.

عكس ها مرتبط به سمت نسخه ي فيزيكي كتاب مي باشند. و نسخه ي رايانه اي متفاوت مي باشد.

برای‌چه این تذکره را باید بخوانید : نوپای ناب

ازین پس پوشیده مقالات “چرا این کتاب را باید بخوانید” را برای شما به چهره منظم آماده میکنیم تا بهترین کتاب های دنیا را که تقریبا تمام کارآفرینان و افراد پیروز نیز توصیه میکنند را شما بازهم بخوانید و به روز باشید.

“اگر شما کارگر را که افراد شکست خورده انجام دادند ,انجام ندهید؛ شما بازهم شکست نخواهید خورد؛
اما اگر کارهایی را انجام دهید که افراد موفق انجام میدهند؛ قطعا شما هم موفق خواهید شد” __برایان تریسی

کتاب نوپای ناب در سال 2011 صفت شد و در ثانیه نویسنده ی آن اریک ریِز (Eric Ries) متدلوژی موفقیت کسب و کارهای نوپا را به صورت کاملا براق و واضح ایضاح میدهد. یعنی چه؟ یعنی اینکه اگر بخواهید کسب و کاری را با منابع کاملا بسته جاده اندازی کنید با خواندن این کتاب شما یاد خواهید گرفت بجای اینکه “شروع کنیم اکنون تا ببینیم چی میشه…” کاملا پروگرام ریزی شده (حتی برای منبع‌ها محدودتان) و اصولی سابق برید.

نوپا یا startup چیست؟ به صورت عامیانه احراز و کارهایی (معمولا باب زمینه تکنولوژی) که در فاز اولیه خویش هستند و در حال شکل گیری هستند را نوپا الا Startup می گویند. یعنی اینکه استارتاپ یک دوران زمانی از تاریخ چهره گیری یک کسب و پیشه است.

ناب الا Lean چیست؟ واژه ناب یا lean از بهر اولین پاس از ژاپن و از تولید بی‌آمیغ کارخانه تولیدی اتومبیل هوندا به اذن خورد. کارگاه هوندا این تعبیر را از بهر بهینه کردن آیین تولید اتومبیل بکار برد و بعد از آن فراگیر شد این آشتی

Lean Startup الا نوپای ناب چیست؟ دو تشریح بالا را باب کنار هم بگذارید میشود نوپای بی‌آمیغ ! یعنی چه؟ یعنی اینکه چطوری از منابع محدودمان (جا, سرمایه, افراد …) بهترین استعمال ممکن را ببریم حرف کسب و کارمان را راه اندازی کنیم.

Lean Startup

 

این کتاب (نوپای ناب) در واحد زمان ( 2013 به عنوان کتاب سال در حوزه کارآفرینی از طرف سایت Amazon تعیین شد و به خاطر براق گویی و واقع بینی فوق العاده زیبای تذکره مورد تحسین تکثر از کارآفرینان بزرگ دنیا از جمله استیو بلانک؛ تیم اُ ریلی و … قرار گرفت.

“این تذکره میخواهد به سمت شما یاد بدهد چطور سریع تشخیص دهید چه چیزی مهم است و چه چیزی مهم نیست و فرصت کمتری صرف آن کنید.” __تیم اُ ریلی

و اینکه چرا شما باید این کتاب را بخوانید :
کارآفرینای جوان و کسانی که میخواهند احراز و کاری راه اندازی کنند در آغاز هیچ ایده ای ازینکه چطور شروع کنند, چیکارها بکنند, چیکارها نکنند ذهنشان را گلاویز میکند. باب این حین اگر ابداً تجربه و متدلوژی در اختیار نداشته باشند یا از ادامه راه صرف نظر میکنند (که متاسفانه اکثرا این کار را میکنند) و یا اینکه ” بریم ببینیم چی میشه… ” که یا موفق میشوند یا نمیشوند و ار هم بشوند باز متدلوژی ثانیه و شرعیات آنرا یاد نخواهند گرفت ! اما این کتاب به شما تمام آنچه را که در تارک راه موفقیت تان در کارآفرینی با ان برخورد خواهید کرد را برایتان به سمت جمال تصویر سازی خواهد کرد.

یکی از خصوصیت های این کتاب زبان و ادبیات بالا العاده دوستانه و صادقانه ی ثانیه است. اغلب کتاب هایی که کارآفرینان ارجمند بعد از موفقیت شان مینویسند یا جاهایی را قلم میگیرند الا از نقاط برید داستان به صورت مبهم عبور میکنند اما اریک در این کتاب تا از کسب و کار اولیه بشخصه و تمام مشکلاتش که با ان دست و پنجه رقیق میکرده است را به تصویر کشیده.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1567
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 106
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 1,268
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,463
  • بازدید ماه : 1,463
  • بازدید سال : 24,408
  • بازدید کلی : 175,391