loading...
دانلود پایان نامه
ادمین بازدید : 15 جمعه 16 تیر 1396 نظرات (0)

» :: احراز درآمد کمینه 500 هزار تومان با روزانه 2 ساعت کار - کسب درآمد از اینترنت

توجه: در چهره عدم تراضی وجه شما بازگردانده خواهد شد.


 
ابتیاع اسم کسب درآمد با 
تقلیل اختصاصی  5900 تومان (قیمت اصلی 35000 تومان می باشد)
این پکیج از تمامی سایت های فروشنده جمع آوری شده و همه روش ها را داراست

اين پکیج كه شما آهنگ خريد آنرا داريد يك پیشه است . شغل يعني كاري كه امروز شروع خواهيد كرد و حرف پايان عمر مي استطاعت از آن درآمد كسب كرد

دیگر نیازی به کار در بیرون از منزل نیست و تنها با صرف 1 تا 2 گاهنما در روز درآمدی باورنکردنی خواهید داشت. نویسنده این مطلب به سمت شما اطمینان خواهد داد که بعد از گذشت دو الی سه هفته به سمت درآمدی بالای  500 الف تومان  در روز خواهید رسید.

امام علی (ع) می فرماید :

« احسان خداوند به تمام کس، به اندازه نیت اوست . »

 

شما حتما حرف به اسم خیلی در مورد روش های کسب درآمد در اینترنت جستجو کرده اید. حتما به سمت بس از سایت ها مراجه کرده اید و مقالات مختلفی را خوانده اید - چه انگلیسی یا فارسی. اما ابداً کدام از این ها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی سابق پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید. حتی امکان‌پذیر است این تمام اطلاعات پراکنده شما را بیشتر سردرگم کرده باشد تا اینکه به شما کمک کند. حتما سوالات مهمی در خرد شماست و به دنبال پتواز خود سرگردان هستید.

بعد از این همه جستجو شاید از خویش تان پرسیده باشید

"آیا واقعا راه آسان تر و برق‌آسا تری وجود ندارد؟ چه کوه طور خیلی افراد از طریق اینترنت دخل عالی کسب می کنند ولی من هنوز موفق نشده ام؟!"

 

دیگر احتیاج تلف کتاب های خارجی گران قیمت را بگیرید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنید. دیگر لازم نیست ماه ها وقت صرف کنید حرف آغاز به کسب درآمد کنید. شما به راحتی در این تذکره پاسخ سوالات خود را کشف می کنید و می توانید از همین امروز از اینترنت احراز درآمد کنید.

قیمت اصلی این پکیج 35000 تومان است.اما به سمت دلیل ابهت مسئله اقتصادی و حمایت از هم میهنان عزیز قیمت فایل دانلودی را برای شما عزیزان با  تخفیف،فقط با قیمت   5900 تومن در اختیار شما سروران گرامی قرار دادیم

ارزانترین و مفیدترین تذکره عمرتان را همین اکنون تحویل بگیرید

تفاوت روش هایی که شما در این سکوی پرتاب موشک با ثانیه آشنا می شوید با سایر سایت ها این است که همه ی این نکات طبق تجربه ی واقعی در بیش از 5 سال به دست آمده و بر خلاف سایت ها ی دیگر تئوری نیست. پس حرف کمک آنها شما باده توانید خیلی سریع تر و مطمئن تر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.

استفهام آغاز : مقدار درآمدی که از این پکیج بدست می آید چقدر است؟ ماهیانه چقدر؟

پاسخ : درآمد این پکیچ از همان روزهای اول از بهر شما حاصل خواهد شد و میزان درآمد تقریبا ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان در روز است که پس از چند ماه کار به این شیوه , درآمد شما به بیش از ماهیانه 10 میلیون تومان نیز افزایش خواهد یافت آنهم فقط با روزانه 3 الی 4 ساعت کار . البته اگر با این آیین خوب کار کنید

_______________________________________________________

استفهام دوم: آیا خود مجبورم برای کسب درآمد , برای همیشه با این پکیج کار کنم؟ ار یک نهار کار نکنم , در آن روز درآمدی نخواهم داشت؟

جواب : خیر… شما پس از قید اسم استفاده از این پکیج , دیگر نیازی به استفاده از دستورالعملهای موجود در این پکیج نخواهید داشت چون باز هم درآمد خود را به دست خواهید آورد . زیرا شما در این پیشه اطاق افتاده اید و درآمد ثابتی از اینترنت به دست خواهید آورد. ازاین‌رو لازم نیست که شما تا ابد از این پکیج استعمال کنید بلکه حتی اگر چندین روز یا حتی چند ماه هم به اینترنت سر نزنید باز هم درآمدی از شما کسر نخواهد شد . این یعنی تجارت الکترونیک!!!

______________________________________________________ 

سوال سوم: آیا این پکیج پرورش فارسی می باشد؟ الا خیر؟ چون من به سمت زبان انگلیسی رسیده نیستم.

پاسخ : بله.. این پکیج دارای آموزش فارسی و گام به پا می باشد. شما از همان روز اول به صورت پا به گام دستورالعملهای حاضر در آن را برای کسب درآمد اجرا خواهید کرد.

______________________________________________________

استفهام چهارم : آیا توانایی کار با این پکیج در منزل هم وجود دارد؟ الا اینکه باید امکانات خاصی داشته باشم؟

پاسخ : برای استعمال از شیوه های کسب درآمدی که در این پکیج آموزش داده شده است شما به هیچ عنوان به امکانات خاص یا سرمایه اولیه نیاز ندارید بلکه فقط به یک کامپیوتر نیاز دارید و یک خط اینترنت که حداقل بتوانید روزانه ۱ الی ۲ ساعت به وسیله آن به اینترنت متصل شوید. {لازم نیست که حتما از اینترنت پر سرعت استفاده کنید}

_____________________________________________________

استفهام پنجم : من داده‌ها زیادی در مورد اینترنت و تجارت الکترونیک ندارم آیا می توانم به کسب درآمد بپردازم؟

جواب : تمامی افراد می توانند از این پکیج استفاده کنند بازهم افراد تازه کار و مبتدی و هم افراد پیشه ای این پکیج تمامی رموز و ریزه کاری های اینترنت را به شما آموزش می دهد فکر و استعداد شماست که تعیین کننده است نه تجربه یا سن شما.

______________________________________________________

سوال ششم : من قبلا قید دفعه پکیج کسب دخل از اینترنت خریداری کرده ام. باده ترسم که این بار نیز مانند آنها بی فایده باشد.

جواب : این ترس یک جسم منطقی است زیرا متاسفانه همه ماها آغازین بار که به مقوله کسب درآمد از اینترنت روی آوردیم با تبلیغاتی در اینترنت مواجه شدیم که به ما وعده کسب درآمدهای زیاد داده بودند اما پس از خرید محصولشان متوجه شدیم از آن برنامه نمی توان درآمدی کسب کرد. به همین دلیل الحال با دقت بیشتری مقلوله کسب دخل از اینترنت را بررسی میکنیم. اما امروز با تهیه این پکیج برای نخستین پاس طعم کسب درآمد واقعی از اینترنت را خواهید چشید و قادر خواهید بود به صورت اصولی و قانونی از اینترنت کسب دخل کنید بدون اینکه نیاز به جذب زیر مجموعه داشته باشید.

______________________________________________________

استفهام هفتم : درآمدی که خود از این پکیج به دست می آورم چگونه به دست من خواهد رسید؟ آیا دخل من به سمت تومان است یا دلار؟

جواب : دخل شما بری هیچ گونه واسطه , مستقیما به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد,شما هیچ نیازی به داشتن حسابهای الکترونیک مانند:ایگولد,پی پال و یا آلرت پای نخواهید داشت زیرا درآمد شما به تومان به شما پرداخت خواهد شد نه به دلار.

_____________________________________________________________________

استفهام هشتم : (مهمترين سوال)آيا واقعا به سمت اين پکیج مي توان اطمينان كرد؟ آيا واقعا روي آن حساب كنم؟ آيا واقعا درآمدي در كار هست؟
جواب : به سمت دليل پرسشهاي مكرري كه باب اين مورد هر روزه براي ما ايميل مي شود بهتر ديديم كه در اين مورد توضيح كاملي بدهيم.

خوشبختانه اين پکیج به گونه اي است كه درآمد ثانیه كاملا حقیقی و قطعي و مسلم است . مطمئن باشيد كه از اين پکیج ، درآمدهاي بسياري خوبي به ید خواهيد آورد كه حتي براي ديگران غير قابل اعتقاد خواهد بود . شما حرف استعمال از اين پکیج قادر خواهيد بود مخارج زندگي خود را تامين نموده و حتي پس انداز خوبي براي خود ايجاد نماييد .  
ميزان اين درآمد نامحدود است . يعني تمام چقدر بيشتر اهتمام كنيد و زمان بگذارید ، درآمد بيشتري نيز به دست خواهيد آورد بنابراين پيش بيني مي كنيم كه پس از اينكه اولين درآمد خود را به دست آورديد ، وقت بيشتري را براي اين كار خواهيد گذاشت.

يكبار ديگر خاطر نشان مي كنيم كه حرف اين پکیج شما ابداً نيازي به كار كردن با سايتهاي كسب درآمد خارجی و يا پي تي سي و يا زيرمجموعه گيري  نخواهيد داشت . ضمیر اول شخص جمع اصلا در اين پکیج از شما نخواهيم خواست كه با چنين سايتهايي كار كنيد . ضمنا شما به هيچ عنوان با خارجيها نيز كار نخواهيد كرد . دخل شما از اينترنت و از همين ايران خودمان به دست مي آيد و مستقيما به آمار بانكي شما در ايران واريز خواهد شد . شما هيچ نيازي به اجرا كارهاي غير عرف و يا غير شرعي نخواهيد داشت و درآمد شما كاملا قانوني خواهد بود . بنابراين جاي هيچگونه نگراني نيست.

 

تحقیقات پژوھشگران ، پیوسته آرم داده است كه افرادموفق معمولاٌ به سرعت  آهنگ  می گیرند و وقتی اجرا كاری را درست بدانند به آسانی از تصمیم خود بر نمی گردند.بر عكس ، اشخاص شكست خورده معمولاٌ بیعت آهنگ می گیرند و تصمیم خود را به آسانی عوض می كنند .



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1567
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 1,627
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,822
  • بازدید ماه : 1,822
  • بازدید سال : 24,767
  • بازدید کلی : 175,750