loading...
دانلود پایان نامه
ادمین بازدید : 28 شنبه 26 تیر 1395 نظرات (0)
اختصاصی از دانلود تحقیق : جزوه 18 سوال روزمره دانلود رایگان و اسان با لینک مستقیم و پرسرعت

جزوه 18 سوال روزمره
به نام یکتا هستی بخش مهربان
ضمن سلام بر شما خواننده محترم
جزوه ای که پیش روی شما می باشد حاصل زحمات شبانه روزی و ساعت ها مطالعه و تحقیق و آنهم با نیت کمک به بهبود سَبک و دوام زندگی در کشورمان تهیه شده و با مبلغ بسیار و بسیار ناچیزی عرضه گردیده است لذا قطعا از لحاظ انسانی nbsp شرعی nbsp و nbsp قانونی هرگونه تکثیر رواج nbsp و یا هدیه آن دارای اشکال بوده nbsp و شاید حق و انصاف در این باشد تا چنانچه جزوه فوق برای عزیزانی با امکان مالی مناسب مفید و سودمند واقع شده با ارسال هدایایی قدردانی خود را بدرقه راه ما نمایند
با معرفی این جزوه به آنهایی که دوستشان دارید آنها را در ساختن پایه های زندگیشان در مسیر صحیح یاری نمایید و مطمئن باشید عالیترین هدیه را به آنها داده اید که تا یک عمر از شما سپاسگذار خواهند بود

nbsp مقدمه ای مختصر
nbsp عناوین سؤالات
1. nbsp nbsp nbsp تأثیر زیبایی چهره در زندگی
2. nbsp nbsp nbsp تأثیر ثروت همسر
3. nbsp nbsp nbsp شغل ندارد چکار کنم
4. nbsp nbsp nbsp با هم محرم بشویم تا ببینیم آبمون تو یه جوب می ره یا نه
5. nbsp nbsp nbsp عدم رضایت یک یا هر دو والدین
6. nbsp nbsp nbsp اگر از زندگی گذشته ام با خبر بشه چکار کنم
7. nbsp nbsp nbsp به نظر می یاد قبلا تجربه دیگری داشته چکار کنم
8. nbsp nbsp nbsp من می خوامش اما شرایط فرهنگی خانواده هامون به هم نمی خوره
9. nbsp nbsp nbsp به من خیانت کرده چکار کنم
10. nbsp nbsp nbsp از این زندگی تکراری خسته شدم چکار کنم من تصمیم خودم را برای جدایی گرفته ام چکار کنم
11. nbsp nbsp nbsp خانواده اش همش توی زندگیمون دخالت می کنن چکار کنم
12. nbsp nbsp nbsp من بچه می خوام اما اون نه چکار کنم
13. nbsp nbsp nbsp اون فردی نیست که قبلا می شناختمش کاملا عوض شده چکار کنم
14. nbsp nbsp nbsp تولدم و سالگرد ازدواجمون را فراموش کرده
15. nbsp nbsp nbsp مهریه ام را می خوام بذارم اجرا شاید درست شه
16. nbsp nbsp nbsp یه بار طلاق گرفتم زندگی برام رنگ باخته خسته ام همه به یه دید دیگه بهم نگاه می کنن
17. nbsp nbsp nbsp از پدر و مادرش خیلی ترس داره حرفش را نمی تونه بزنه چکار کنم
18. nbsp nbsp nbsp دوست دارم کار کنم و این بیکاری اذیتم می کنه چکار کنم

مقدمه ای مختصر
سلام بر شما خواننده گرامی و ارجمند
امیدواریم که این جزوه بتواند پاسخگوی حداقل یکی از سؤالات nbsp و دغدغه های فکری و در نهایت برای شما سودمند و راهگشا باشد
زبان نوشتاری این جزوه عامیانه بوده و از روی صحبت های انجام شده عینا درج گردیده است nbsp و همین بکارگیری کلمات و جمله های محاوره ای و پرهیز از کلمات سخت و ادبی بر میزان علاقمندی خوانندگان محترم در مطالعه کامل جزوه افزوده است
بعضی وقتها پاسخ به یک سؤال حل نشده ممکن است مسیر زندگی تان را عوض نماید
بعضی وقتها هم سؤالات بی پاسخ در ذهن ما می تواند تلخی و ناکامی پی در پی را برایمان به ارمغان آورد
بعضی وقتها هم برای قانع کردن خودمان حاضریم به اصطلاح به هر دری بزنیم و در نهایت با پیداکردن جواب سؤالاتی که دغدغه های زیادی برایمان داشته آرامش را همراه خود سازیم
بعضی وقتها هم میشه که جواب سؤالات خود را پیدا کرده اید ولی توان nbsp و جسارت رودررویی با واقعیت را ندارید شاید هم تقدم و تأخر در چیدمان افکار بهم ریخته در کنار هم و در نهایت همسو نمودن آنها در مسیر صحیح را فرانگرفته اید بهر حال هرچه هست این واقعیت وجود دارد که به دنبال جواب خیلی از سؤالاتتون می گردید
پس سؤال کنید سؤال کنید و پاسخ خود را دریافت نمایید

همانطور که می دانید چنانچه برخی سوالات بی پاسخ بمانند و یا با جواب صحیحی روبرو نشوند آنقدر پتانسیل دارند که بتوانند زندگی خود و اطرافیانتون را به مرز شکست و ناامیدی پیش ببرند
nbsp شاید بسیاری از افسوس ها و ملامت هایی که الان سراغمون اومده حاصل پیدا نکردن جوابهای منطقی به سؤالاتی بوده که در گذشته داشته ایم و در حال حاضر منجر به تصمیم گیریهایی شده که می تواند بخشی از زندگی ما را از مسیر تعادل خویش خارج سازد
ما هم همین را می دانیم و از اهمیت راهنمایی صحیح به فرد در لحظاتی که به دنبال چرایی های خود می گردد آگاه هستیم و از اینرو به جهت پاسخگویی به سؤالات و ارائه عالیترین راهکارها به مشکلات فردی خانوادگی و اجتماعی شما عزیزان جزوه ای طراحی شده با عنوان 18 سؤال عمومی که گلچینی است از 18 نگرانی فکری در سطح جامعه به همراه جوابهایی درخور حال عموم افراد و شاید هم بسیار راهگشا که البته دقت و عمل به آنها می تواند در نهایت nbsp خواننده محترم nbsp را شگفت زده نماید و شاید هم دلیل آن کابردی بودن پرهیز از گزافه گویی و مختصر بودن آن است که با همچنین ابراز محبت هایی از سوی کاربران و خوانندگان گرامی مواجه گردیده است

زبان نوشتاری این جزوه به دلیل استفاده تمامی اقشار جامعه عامیانه بوده و همین بکارگیری کلمات و جمله های محاوره ای و پرهیز از کلمات سخت و ادبی بر میزان علاقمندی خوانندگان محترم در مطالعه کامل جزوه و نگهداری آن افزوده است


با آرزوی شادکامی
18soal@gmail.com


خرید و دانلود محصول

1394/07/05
جزوه , سوال , پاسخ , جواب , زندگی , همسر , شوهر , زن , مرد , زیبایی , ثروت , طلاق , فرزند , ازدواج , دوستی , تفاهم , عشق , دختر , پسر
امکان پاسخ گویی به سوالات توسط ایمیل پس از خرید جزوه : بله | تعداد سوالات پاسخ داده شده در این جزوه : 18 |
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1567
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 1,573
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,768
  • بازدید ماه : 1,768
  • بازدید سال : 24,713
  • بازدید کلی : 175,696